קורס מכירות

מנהלי מכירות שטח? אם אתם מעוניינים לשפר את יכולות המכירה של אנשי המכירות שלכם, כדאי שתכירו את קורס מכירות לאנשי שטח. שיטות המכירה הפרונטאליות הן שונות משיטות המכירה במוקדי הטלפון, לכן יש חשיבות בהכשרה מתאימה לעובדי חברות במחלקות למכירות שטח. מכירות DTD (מכירות Door To Door) דורשות יכולות שונות מיכולות המכירה במחלקות המכירה הטלפוניות במוקדים. אז איך מתחילים לבצע מכירות שטח בצורה הטובה ביותר? אחד הנושאים הראשונים שצריך להתייחס אליהם הוא הלבוש. הלבוש למכירות שטח במידה ומחלקת המכירות צריכה למכור מוצרים שונים באופן פרונטאלי כגון ביטוחים, ניהול השקעות, נדל"ן ומוצרים רפואיים, הלבוש של אנשי המכירות הוא חשוב מאוד למכירה.הלבוש של איש מכירות פרונטאלי צריך להיות מסודר, יפה ובצבעים עדינים. חשוב שהלבוש יהיה בצבעים עדינים בכדי שהלקוח הפוטנציאלי היושב מולנו לא יתמקד בבגדים שלנו אלא בנושא השיחה. לבוש צבעוני מדי יכול לגרום ללקוח הפונטציאלי לאבד ריכוז ולהתמקד בבגדים. הלבוש למכירות חשוב מ-2 סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא ההרגשה האישית של איש המכירות. כשאיש מכירות מתלבש בלבוש פורמלי הוא ירגיש טוב יותר ובטוח יותר כשהוא עומד מול לקוח פוטנציאלי. הסיבה השנייה היא ייצוגיות – ברגע שאיש מכירות מציע מוצר מסויים הוא למעשה מייצג את החברה שעומדת מאחורי המוצר. הצגה עצמית אנשי מכירות רבים טועים בשיחה הפרונטאלית בכך שהם מציגים ישר את המוצר אותו הם מוכרים. חשוב מאוד להתחיל את השיחה בהצגה עצמית, ההצגה העצמית מקרבת את הלקוח הפוטנציאלי לאיש המכירות ומאפשרת היכרות ראשונית. בנוסף, בעת ההצגה העצמית מומלץ להושיט את היד ללחיצת יד בכדי לסיים את ההצגה העצמית באופן מקצועי.  Small Talk לאחר ההצגה העצמית מתחילה השיחה החשובה עם הלקוח הפוטנציאלי. בכדי להגיע לסגירת העסקה בצורה טובה והחלטית מצד הלקוח, כדאי לנהל עם הלקוח Small Talk. הסמול טוק יכול להיות בכל נושא שאינו קשור למוצר כגון מזג האוויר, עיצוב הדירה של הלקוח הפוטנציאלי וכל נושא אחר שיכול לקרב בין איש המכירות ללקוח.  קורס מכירות לאנשי מכירות שטח DTD של צוות רז אם אתם מנהלי מכירות שטח, אתם מוזמנים לפנות לצוות רז ולתאם עבור העובדים שלכם קורס מכירות DTD איכותי ומקצועי.

Scroll to top