הסרת משקפיים בלייזר

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינו ניתוח שכיח במיוחד אשר מתקיים מדי יום ברחבי הארץ ובעולם כולו. מדובר על אלפי מטופלים מדי יום, אשר מבקשים להיפטר משימוש בעדשות מגע ומשקפי ראייה ולשפר את הראייה שלהם. כמו כן, ניתן לראות כי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נפוץ במיוחד בקרב ספורטאים אשר שימוש במשקפי ראיה מקשה עליהם פעמים רבות בזמן הפעילות הספורטיבית.

מקובל לעשות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בדרך כלל מעל גיל 18, וכאשר אינו מתקיים שינוי במספר במשך יותר משישה חודשים לכל הפחות. כמו כן, טווח המספרים אשר ניתנים לתיקון באמצעות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נע בין מינוס עשר דיופטר לבין פלוס חמש דיופטר. בנוסף, ניתן לתקן באמצעות הניתוח גם צילינדר של עד כ-4 דיופטר. אסותא אופטיק הינה חברה אשר ברשותה מרכזים רפואיים רבים ובתי חולים פרטיים ברחבי הארץ, ומציעה לקהל הרחב הסרת משקפיים באמצעות לייזר. 

כמו כן, חשוב לזכור כי יש לערוך בדיקה מקיפה אצל רופא מומחה, על מנת להבטיח תוצאה רצויה ומתאימה. לאחר הבדיקות, למעשה נקבע תאריך ליום הגדול- ליום בו מתבצע הניתוח. במהלך הניתוח למעשה מתבצע הליך כירורגי במהלכו המנתח למעשה משייף את הקרנית באמצעות הלייזר. קרני האור אשר פוגעות בקרנית, למעשה מצליחות למקד את הרשתית, כך שהצורך בעדשות מגע או במשקפי ראיה פוסק. 

כיום ישנן שלוש שיטויות מרכזיות אשר מהוות למעלה מתשעים אחוזים מהשיטות הקיימות כיום בתחום. הראשונה, שיטת ה- PRK, השנייה שיטת ה- Lasik והשלישית, שיטת ה-IntraLasik. השיטה הראשונה הינה שיטה ותיקה במיוחד אשר נמצאת בשימוש למעלה משני עשורים. בשיטה זו מתבצע למעשה פיצול במרכז הקרנית, ויצירה של מתלה עליו מתבצע השיוף בלייזר. בסיומו של הניתוח, המתלה חוזר למקומו. השיטה השנייה מתבצעת על ידי פיצול המתלה, במקום באמצעים מכניים. מדובר בשיטה אשר מאפשרת בטיחות רבה ודיוק ברמה גבוהה. לבסוף, השיטה השלישית הינה הותיקה ביותר, במהלכה מתבצעת הסרה של ציפוי הקרנית ושיוף על פני הקרנית עצמה. גם כאן, מדובר על הליך אשר לוקח מספר דקות בלבד, כאשר המטופל יכול להיפטר ממשקפי הראייה ולראות טוב יותר תוך ימים ספורים בלבד. אסותא אופטיק מתמחים בניתוחי הסרת משקפיים בשיטת הלייזר, וגאים לעמוד מאחורי מטופלים מרוצים רבים. 

Scroll to top